Saturday, November 5, 2011

Pariis vol1- Disneyland

Nii... alustan siis Pariisi postitustega. Otsustasin neid teha mitu, sest pilte on üsnagi palju.
Esimest päevadest mul palju pilte pole... teen vast pärast mingi random postituse ka, kus on pilte sõidust ja muudest toredatest asjasest.

Üldiselt reisist siis nii palju, et tegemist oli minu klassi lõpureisiga. Sihtpunktiks oli Pariis ja minek toimus läbi Rootsi, Taani, Saksamaa ja Belgia. Tallinnast Stockholmi läksime laevaga ja ülejäänud tee loksusime bussis. Kaks ööd veetsime Lübeckis ja neli ööd Pariisis hotellis.
Reis oli kokkuvõttes väga lahe ning hõlmas, nagu ikka korralik reis, ka pisut äpardusi ja draamasid, aga neist ma teile rääkima siin ei hakka :D

Lisaks siis esiteks pilte Disneylandist. Esimese päeva (kui mitte arvestada sõidupäevi) veetsime me Disneylandis. Üle poole seltskonnast käis küll Versailles', aga me otsustasime siiski selle Eurodisneylandi üle vaadata, sest millal sa ikka enam sinna satud. Koht oli väga ilus, aga aega kahjuks pisut vähe. Järjekorrad on väga pikad ja sissepääsupilet maksab päris palju. Aga hoolimata nendest pisiasjadest, oli koht vaatamist väärt! Kõik oli nii ilus ja rõõmus! Vaatasime Disney tegelaste paraadi ja nägime ära kõik teada-tuntud telekast nähtud multifilmide osalised.
Muidugi suutsime me ka vahepeal saada pettumuse osaliseks, kui seisime üle tunni aja mingisuguse atraktsiooni järjekorras ja olles juba sihtmärgile üsnagi lähedal, öeldi valjuhääldist, et atraktsioon ei tööta enam mingisuguse rikke tõttu. Ilmselgelt olime üsnagi pettunud, kuid jäätis päästis olukorra ja ega meie nõrdimus kaua ei kestnud! :D
Aga kui kellelgi plaan Disneylandi minna, siis varuge endale palju aega ja palju kannatust, sest suvehooajal on järjekorrad veelgi pikemad!
Kokkuvõttes oli tore päev ja nüüd saan öelda, et olen Eurodisneylandis ära käinud :)

Õhtul käisime veel Montmartre mäel, vaatasime öist Pariisi ja Sacre-Coeur kirikut.

Nüüd siis aeg piltide jaoks.

Hetkel kõik! Jällenägemiseni :)