Wednesday, August 17, 2011

Šokolaaditort vaarikatega

Lugu on siis nii, et ma väga armastan söögitegemist (eriti küpsetamist) ja otse loomulikult meeldib mulle süüa. Üsna tihti tekib mul tahtmine katsetada midagi uut ja ilmselgelt on mul omad lemmikud välja kujunenud. Šokolaad,šokolaad ja veelkord šokolaad on üks mu suurimaid pahesid. Olgu see siis šokolaadikook, kringel šokolaadiglasuuriga, šokolaaditükkidega küpsised või hoopiski trühvlid- ma ei suuda šokolaadile peaaegu kunagi ei öelda.
Ehk siis selle terve jutu point oli see, et ma tahaks oma blogisse teha ka mõned söögi ja küpsetistega seotud postitused.

Siin on siis minu esimene sissekanne!


Paar päeva tagasi tekkis mul jällegi tahtmine midagi küpsetada ja miks mitte teha üks šokolaaditort. Hoiatan, et tort on väga kaloriterohke, aga kohe kindlasti on see üks mu lemmikuid!


Tordipõhi:
200g jahu
200g suhkrut
1 tl küpsetuspulbrit
0,5 tl küpsetussoodat
2 tl vaniljesuhkrut
170g hapukoort
2 muna
190g võid
40g kakaod

Glasuur:
200g tumedat šokolaadi (ise kasutasin tegelikult 100g piimašokolaadi ja 100g tumedat šokolaadi)
90g võid
1 tl vaniljet/vaniljesuhkrut
130g hapukoort
200-300g tuhksuhkrut (panen rohkem tunde järgi, et glasuur liiga vedel ei jääks)

Soovi korral 300-400g vaarikaid (sobivad sügavkülmutatud ka)

Tegemine: Vahusta munad suhkruga, lisa vaniljesuhkur. Sulata või. Sega kuivained ja sega need või ja muna-suhkru vahuga. Lisa hapukoor.
Jaga taigen kaheks (tort tuleb kahekihiline) ja vala ümmargusse koogivormi.

Küpseta 170g juures ahjus. (ma kellaaega ei tea, sest ma alati vaatan tunde järgi või siis proovin hambatikuga, kas kook on seest küpsenud)


Glasuuri valmistamine: sulata või ja šokolaad, lisa vaniljesuhkur, hapukoor ja tuhksuhkur.

Määri glasuur ühele tordipõhjale ja pane sinna peale vaarikad.


Pane teine tordipõhi sinna peale, vala ülejäänud glasuur sinna peale ja kaunista soovi korral vaarikatega.

Selline oli siis minu lõpptulemus ;)



Loodan, et kõik oli arusaadav!

No comments:

Post a Comment