Wednesday, June 29, 2011

Saarte mängud lühiinfo

Tere Inglismaalt!
Et siis...laupäevast alates viibin Wighti saarel. Sama päeva õhtul olid juba Saarte Mängude avamised. Tegelikult oli üsna lahe, rongkäik ja "karneval". Ja noh...ütleme nii, et rahvast oli kokku ikka päris kenasti. Osalejaid peaks olema üle 3000 ja 25lt saarelt.
Nüüd oleme siin olnud vist neli päeva. Väga lahe on! Kahjuks pean mainima, et võistlused on läinud väga halvasti. Põhiline põhjus on vast see, et jalg on vigastatud, aga samas, ega kõike vast selle süüks ka ei saa ajada. Pisike närv tuli ka enne starti ikka sisse... kaamerad ja värgid on koguaeg staadionil. Aga no 100m jooks võideti ajaga alla 12sekundi, niiet tehke järgi ;) Täna oli ka 200m jooks, mis läks samuti üsna halvasti, aga
nohjah... Kurb on ja jalg on selline...üsnagi valulik. Aga samas kõik ülejäänu on väga lahe! Oleme käinud palju võistlusi vaatamas, linnas shoppamas, söönud hästi palju ja siis õhtuti niisama chillinud ;) Ahja, väga palju pilte olen teinud ja eks siis kui ma tagasi jõuan, lisan siia ka rohkem neid pilte.
Positiivne on ka see, et ülejäänud saarlastel on üldiselt hästi läinud, medaleid on päris palju :) Noh, erandiks on veel see, et Greete ei saanud registreerimise eksituse tõttu tõkkejooksu teha... see oli veits lame.
aga tegelt ma olen ülirahul, et siia tulin ja ma arvan, et sain/saan siit palju häid kogemusi. Esimene suurvõistlus tegelikult ja ma tean nüüd, mida vaja rohkem harjutada. Lisaks hea võimalus oma tavaelu mõtetest pääseda mõneks ajaks.

Ahja, inglased on kõik nii sõbralikud ja positiivsed ja üldse enamus võistlejad on ka toredad!
Ja btw Inglismaal on nii head maasikad!

Meie traditsioonilised "romantilised" lõunasöögid Greetega :D

Mõtlesin, et teen mõne spordipildi ka, kui ma spordivõistlustel olen :D

Okei, byebye for now. Kunagi jõuan tagasi Eestisse ja siis lisan hästi palju pilte!

No comments:

Post a Comment