Thursday, June 2, 2011

Laiskus viis uue blogini

Peaksin väga hetkel õppima homseks geograafia riigieksamiks, aga selle asemel tegin endale uue blogi. Mõtlesin, et võiks olla koht, kuhu saaks üles panna tehtud pilte.
Kuna mulle meeldib väga kokata, siis võibolla lisan siia ka küpsetistest, kommidest vms ka pilte ja retsepte.
Tegelt ma ei tea, mida ma teen... Aga eks see selgub asja käigus!

Kui midagi üldist siia veel kirjutada, siis õues on ilus ilm, aga tänu seljavalule ja homsele geograafia eksamile olen ma ranna asemel hoopis oma kodu nelja seina vahel. Aga loodan, et mu lambavillane soojendusvöö täidab oma ülesannet ja teeb mind ülehomseteks võistlusteks terveks ;)

Lisan pildid üleeilsest 31. maist, kui käisime sõpradega tornis "pikniku" pidamas ;)

Magnus K.

Magnus K.
Laura L.
Stina S.
Stina S.
Ann T ja Ott R
Stina S.

Lõpetan nüüd ;)

No comments:

Post a Comment